آ
  • آتشی، لاله نقدِ فضای گفتمان استعماری در سفرنامه‌های زنان غربی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 27-48]
ا
  • اسدی، علیرضا سوررئالیسم در حکایت‌های صوفیانه (معرفی یک نوع روایی کهن) [دوره 5، شماره 17، 1391، صفحه 71-90]
  • اسکویی، نرگس سبک آذربایجانی: انسان در میانۀ طبیعت و خدا [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 49-72]
  • اکبری بیرق، حسن زمان روایى درپیکرفرهاد [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 110-137]
  • امن خانی، عیسی تبِ تند باختین در ایران [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 200-210]
  • انوشیروانی، علی‌رضا نقدِ فضای گفتمان استعماری در سفرنامه‌های زنان غربی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 27-48]
  • ایرانی، محمّد بینامتنیت و دورباطل: دو مؤلّفه‌ی پسامدرنیستی در رمان پیکر فرهاد عبّاس معروفی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 121-142]
ب
  • بزرگ بیگدلی، سعید روند تکوین سبک زنانه در آثار زویا پیرزاد: تحلیلی بر پایۀ سبک‌شناسی فمنیستی [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 333-2]
پ
ج
  • جهان دیده کودهی، سینا صندوق‌خانه ایدئولوژی تأویلِ نشانه شناسی «گیاهی در قرنطینة» بیژن نجدی... [دوره 5، شماره 17، 1391، صفحه 110-120]
  • جهاندیده کودهی، سینا پدیدارشناسی‌ و سنخ‌شناسی‌ مخالف‌خوانی‌های‌ احمد شاملو [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 99-131]
ح
  • حدادی، الهام کردار گفتمانی و اجتماعی در رمان مدار صفر درجه بر پایه الگوی تحلیل گفتمان فرکلاف [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 81-109]
خ
  • خادمی، نرگس الگوی دیدگاه روایی سیمپسون در یک نگاه [دوره 5، شماره 17، 1391، صفحه 30-45]
  • خدیش، پگاه نقدی بر مقاله «محوریت قهرمانان زن در قصه‌های عامیانه» [دوره 5، شماره 17، 1391، صفحه 160-165]
د
  • درپر، مریم سبک شناسی انتقادی رویکردی نوین در بررسی سبک بر اساس تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 17، 1391، صفحه 59-70]
  • دسپ، سید علی روند تکوین سبک زنانه در آثار زویا پیرزاد: تحلیلی بر پایۀ سبک‌شناسی فمنیستی [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 333-2]
ر
س
  • سارلی، ناصرقلی مفهوم دوره در مطالعات ادبی [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 25-30]
  • سجودی، فرزان بررسی معنی‌شناختی استعارۀ زمان در داستان‌های کودک به زبان فارسی (گروه های سنی الف، ب، ج) [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 50-70]
  • سجودی، فرزان بررسی معنی‌شناختی استعارۀ زمان در داستان‌های کودک به زبان فارسی (گروه های سنی الف، ب، ج) [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 50-70]
ش
  • شعیری، حمیدرضا ابرمتن‎ها و پیرامتن‎ها در سینمای ایران [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 99-120]
  • شعیری، حمیدرضا ابرمتن‎ها و پیرامتن‎ها در سینمای ایران [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 99-120]
  • شمسی، طاهره بررسی تطبیقی داستان ویلان الدوله اثر جمالزاده و ویلان اثر گی دو موپاسان [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 71-90]
  • شهری، بهمن پیوند‌های میان استعاره و ایدئولوژی [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 121-150]
ص
  • صافی پیرلوجه، حسین روایتگردانی در قصه های عامیانه و داستانهای نوین فارسی [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 1-20]
ع
  • عباسی، حبیب الله تقدم نوشتار بر گفتار از دیدگاه قلقشندی [دوره 5، شماره 19، 1391، صفحه 174-187]
  • عباسی، حبیب الله بررسی تطبیقی نظریه شعری محمد تقی بهار و ابراهیم عبدالقادر المازنی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 171-194]
  • عصمت، اسماعیلی تحلیل رویا در رمان درخت انجیر معابد [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 138-169]
غ
  • غفارپور صدیقی، نعیمه بررسی تطبیقی نظریه شعری محمد تقی بهار و ابراهیم عبدالقادر المازنی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 171-194]
ف
  • فیاضی کیا، محمد مهدی بررسی تطبیقی شیوۀ روایت‌گری ادبی روضه‌المجاهدین و پیرنگِ نمایشی سریال مختارنامه [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 195-218]
ق
  • قاسمی، مرتضی تحلیل رویا در رمان درخت انجیر معابد [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 138-169]
  • قربانیان، مریم زمان روایى درپیکرفرهاد [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 110-137]
  • قهرمانی، مصطفی پیش زمینه های استبدادپذیری در امثال فارسی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 73-98]
  • قوام، ابوالقاسم امید و ناامیدی در بوف کور: تحلیل مفاهیم انتزاعیِ بو ف کور براساس نظریه استعاره مفهومی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 143-170]
گ
  • گرجی، مصطفی نخستین داستان سیاسی پس از انقلاب اسلامی: بررسی و تحلیل گفتمان داستان سلول 18 از علی اشرف درویشان [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 32-56]
  • گرجی، مصطفی کردار گفتمانی و اجتماعی در رمان مدار صفر درجه بر پایه الگوی تحلیل گفتمان فرکلاف [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 81-109]
م
  • ماه وان، فاطمه الگوهای مصوّرسازی بررسی دو نگاره از داستان «شاپورِ نقاش» خسرو و شیرین نظامی [دوره 5، شماره 17، 1391، صفحه 130-150]
  • محمدی، ابراهیم بررسی تطبیقی نظریه شعری محمد تقی بهار و ابراهیم عبدالقادر المازنی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 171-194]
  • محمودی تازه کند، فاطمه گفتمان، قدرت و زبان در قصه‌های بهرنگی از دیدگاه تاریخ‌گرایی نوین [دوره 5، شماره 17، 1391، صفحه 90-110]
  • مختاباد امرئی، سید مصطفی ابرمتن‎ها و پیرامتن‎ها در سینمای ایران [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 99-120]
  • مختاباد امرائی، سید مصطفی بررسی تطبیقی شیوۀ روایت‌گری ادبی روضه‌المجاهدین و پیرنگِ نمایشی سریال مختارنامه [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 195-218]
  • معین، مرتضی بابک استعاره و پیرنگ در اندیشۀ پل ریکور [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 7-26]
  • منشی زاده، مجتبی روند تکوین سبک زنانه در آثار زویا پیرزاد: تحلیلی بر پایۀ سبک‌شناسی فمنیستی [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 333-2]
  • میرزابابازاده فومشی، بهنام نقد مقالۀ «جنسیت، قدرت و کاربرد زبان از دیدگاه تاریخگرایی نوین در گلنگری گلن راس اثر دیوید مَمِت» [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 219-226]
ن
  • نجومیان، امیر علی عشق متنی تجربۀ عشق در کتاب عشق روی پیاده‌رو نوشتۀ مصطفی مستور [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 160-180]
  • نیکوبخت، ناصر روند تکوین سبک زنانه در آثار زویا پیرزاد: تحلیلی بر پایۀ سبک‌شناسی فمنیستی [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 333-2]
ه
  • هاشمی، زهره امید و ناامیدی در بوف کور: تحلیل مفاهیم انتزاعیِ بو ف کور براساس نظریه استعاره مفهومی [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 143-170]
  • همدانی، امید فلسفه و نظریه ادبی تأملی در انحای ادای سهم فلسفه به نظریه ادبی [دوره 5، شماره 17، 1391، صفحه 1-30]
ی
  • یزدخواستی، حامد خوانشی فرویدی از داستان گاو‌خونی [دوره 5، شماره 18، 1391، صفحه 22-23]
  • یوسفیان کناری، محمد جعفر بررسی تطبیقی شیوۀ روایت‌گری ادبی روضه‌المجاهدین و پیرنگِ نمایشی سریال مختارنامه [دوره 5، شماره 20، 1391، صفحه 195-218]