عنوان نقاشیبررسی نشانه-معناشناسانۀ رابطۀ عنوان با اثر نقاشی (مطالعۀ موردی "تداوم خاطره" اثر سالوادور دالی و "جیغ" اثر ادوارد مونش) [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 7-30]
غ
غزلحافظ و سایه: مکالمه گرایی از ساخت متن تا ساخت اجتماع [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 37-62]
ف
فرامتنیتتحلیل فرامتنی و کهنالگویی رمان «به هادس خوش آمدید» نوشته بلقیس سلیمانی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 95-118]
فرکلافروایتی زنانه از جنگ: تحلیل گفتمان کتاب دا [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 85-110]
فرهنگستان زبان و ادب فارسینقدی بر کتابشناسی ادبیات داستانی معاصر فارسی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 199-213]
فریده رازینقدی بر کتابشناسی ادبیات داستانی معاصر فارسی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 199-213]
فوکوابهامزدایی از نقد نوپای تاریخگرایی نو در ایران با نگاهی به پژوهشهای انجام شده [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 7-28]
ق
قرن 2- 6 هـ. قزنجیرههای استعاری «محبت» در تصوف [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 29-48]
ک
کارکرد بلاغیکارکرد بلاغی آرایش واژگانی در تاریخ بیهقی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 63-94]
کارکرد پدیداریبررسی نشانه-معناشناسانۀ رابطۀ عنوان با اثر نقاشی (مطالعۀ موردی "تداوم خاطره" اثر سالوادور دالی و "جیغ" اثر ادوارد مونش) [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 7-30]
کارکرد حسی- ادراکیبررسی نشانه-معناشناسانۀ رابطۀ عنوان با اثر نقاشی (مطالعۀ موردی "تداوم خاطره" اثر سالوادور دالی و "جیغ" اثر ادوارد مونش) [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 7-30]
کتاب خاطرات داروایتی زنانه از جنگ: تحلیل گفتمان کتاب دا [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 85-110]
مناسبات قدرتبازنمایی مناسبات قدرت در گفتمان دبیری با تکیه بر «دستور الکاتب فی تعیین المراتب» [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 31-62]
منطق گفت وگوییحافظ و سایه: مکالمه گرایی از ساخت متن تا ساخت اجتماع [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 37-62]
مولانااستعاره های مفهومی در دیوان شمس بر مبنای کنش حسی خوردن [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 143-168]
ن
نامههای انتقادی- ادبیجمال زاده، منتقد ادبی (تحلیل نگرش انتقادی جمال زاده در بررسی آثار داستانی معاصر بر اساس نامه ها) [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 119-142]
نشانه-معناشناسی دیداریبررسی نشانه-معناشناسانۀ رابطۀ عنوان با اثر نقاشی (مطالعۀ موردی "تداوم خاطره" اثر سالوادور دالی و "جیغ" اثر ادوارد مونش) [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 7-30]
نظام گفتمانی و بیناگفتمانیبررسی نشانه-معناشناسانۀ رابطۀ عنوان با اثر نقاشی (مطالعۀ موردی "تداوم خاطره" اثر سالوادور دالی و "جیغ" اثر ادوارد مونش) [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 7-30]
نظریهگزینش متن و روش شناسی مطالعات ادبی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 37-58]
نظریّۀ ادبینقد و بازاندیشی دورهبندی در تاریخ ادبی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 11-36]
نظریّۀ تاریخ ادبینقد و بازاندیشی دورهبندی در تاریخ ادبی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 11-36]
نقدصورتگرایی و تاریخ جهانگشای جوینی [دوره 6، شماره 21، 1392، صفحه 185-190]
نقدنقد مقاله: «بررسی تطبیقی شعر و اندیشۀ تی اس الیوت و احمد شاملو بر اساس مولفه های مدرنیته [دوره 6، شماره 22، 1392، صفحه 173-181]
نقد آثار داستانیجمال زاده، منتقد ادبی (تحلیل نگرش انتقادی جمال زاده در بررسی آثار داستانی معاصر بر اساس نامه ها) [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 119-142]
نقد ادبینقد و بازاندیشی دورهبندی در تاریخ ادبی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 11-36]
نقد امپرسیونیستیجمال زاده، منتقد ادبی (تحلیل نگرش انتقادی جمال زاده در بررسی آثار داستانی معاصر بر اساس نامه ها) [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 119-142]
نقد جامعهشناختی داستانشهر کهن «ری» در بوفکور : بازخوانی عناصر فرهنگی، اجتماعی و جغرافیای تاریخی [دوره 6، شماره 23، 1392، صفحه 149-170]
نقد فمینیستینقد مقالۀ «روایت زنانه از جنگ: تحلیل انتقادی کتاب خاطرات دا» [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 215-221]
نقد کتابنقدی بر کتابشناسی ادبیات داستانی معاصر فارسی [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 199-213]
نقد و بررسیجمال زاده، منتقد ادبی (تحلیل نگرش انتقادی جمال زاده در بررسی آثار داستانی معاصر بر اساس نامه ها) [دوره 6، شماره 24، 1392، صفحه 119-142]