@article{ author = {Hayati, Zahra and Bauroti, Sanaz Bauroti and Asgharijafari, Hoda Asghari jafari}, title = {Stylistics and Literary Criticism in Iran: A Comparative Study ofLiterary Criticism and Bahar-e AdabJournals Published in 2010}, abstract ={There is a close relationship between stylistics and literary criticism. Many works of criticism are based on data analyses of stylistic studies, and analyzing status of the two fields—literary criticism and stylistics—couldpave the way for better classification of them.Through a content analysis of the two scholarly journals, Bahar-e Adab—proseand poetry stylistic studies—and Literary Criticism published in 2010, I have tried to show the relation between different aspects of the two fields in the previous decade in Iran. Both quantitative and qualitative indicators have been taken into consideration in this study. Quantitative indicators cover theoretical and practical domains. Qualitative indicators have been chosen according to a fewbasic questions on stylistics and literary criticism: have the articles on literary criticism transformed from descriptive nature into analytic one? Is critical thinking dominant in all studies? Do articles on stylistics consider works as representations of individuality of their author? The article concludes that, although the studies on stylistics and criticism, which in some cases follow the same academic or social discourse, seems to have correlation, there are some differences between the two fields. For example, when it comes to selecting texts, critics mostly tend to choose prose fiction while experts in stylistics prefer poetry. Impartial and independent theories and approaches are more widespread in literary criticism articles than in works of stylistics. Stylistic studies, on the other hand, are not independent. Most articles on criticism have passed descriptive mode and are closer to their expected form, i.e. analyses of the data. The number of articles on stylistics that clearly consider style as representation of the author’s personality or consider repetition of stylistic features as a deviation from standard rules is about half of the total number of the articles.}, Keywords = {Stylistics,Literary criticism,BahareAdab,Comparative Study}, volume = {7}, Number = {25}, pages = {7-40}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {مقایسۀ مطالعات سبک‌شناسی و نقد ادبی در ایران با تأکید بر دو مجلۀ علمی- پژوهشی نقد ادبی و بهار ادب در سال 1389}, abstract_fa ={از آنجا که میان دو دانش سبک­شناسی و نقد ادبی رابطه و همبستگی هست و تحلیل­های منتقدانه برپایه داده­های سبکی بنا می­شوند، بررسی وضع موجود مطالعات سبک و نقد می‌تواند زمینه­های نهادینه­سازی و سامان‌دهی این شاخه­های مطالعاتی را هموار کند. بررسی مقالات علمی- پژوهشی دو مجله تخصصی بهار ادب (سبک‌شناسی نظم و نثر) و نقد ادبی در سال 1389- که پایان دهه هشتاد شمسی است- دورنمایی از شاخصه­های این نوع مطالعات را در این دهه به­دست می­دهد. در این بررسی، از دو شاخص کمّی و کیفی استفاده شده است. شاخص­های کمّی به مواردی، مانند حوزه نظری و عملی، متون مورد مطالعه، رویکردهای سنتی و جدید، تعداد نویسندگان، جنسیت نویسندگان و مانند آن‌ها ناظر است. شاخص‌های کیفی براساس مبانی دانش‌های سبک­شناسی و نقد ادبی تنظیم شده است و به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد: آیا مقالات نقد ادبی از توصیف به‌سمت تحلیل و واکاوی معنا پیش رفته‌اند؟ آیا بر تحلیل­ها تفکر انتقادی حاکم است؟ آیا مقالات سبک­شناسی اثر را به­عنوان نمود فردیت بررسی کرده­اند؟ آیا داده­های سبکی وجه تمایز اثر مورد بررسی را با آثار دیگر نشان داده­اند؟ و مانند آن‌ها. نتیجه کلی این بررسی­ها نشان می­دهد اگرچه مطالعات سبک و نقد در برخی حوزه­ها که از گفتمان اجتماعی یا دانشگاهی پیروی می­کنند، همسو و هم­مسیر هستند، تفاوت‌هایی دارند که رابطه و همبستگی این دو شاخه مطالعاتی را پوشش نمی­دهد. برای مثال، منتقدان در انتخاب متن بیشتر به داستان گرایش دارند و سبک­شناسان متون شعری را ترجیح می‌دهند؛ در مقالات نقد، بیشتر از مقالات سبک­شناسی، با نظریه­ها و رویکردهای جزئی و مستقل روبه‌روییم و گرایش­های سبک­شناختی هنوز به استقلال نرسیده‌اند؛ همچنین تعداد بیشتری از مقالات نقد به صبغه اصلی خود، یعنی تحلیل و واکاوی معنا نزدیک شده و از توصیف گذر کرده­اند، درحالی که مقالات مرتبط با سبک که به‌طور مشخص سبک را نمودی از فردیت مؤلف نشان دهند یا ویژگی سبکی را معادل تکرارِ انحراف از معیار بدانند، درحد نیمی از کل مقالات است.}, keywords_fa = {سبک‌شناسی,نقد,بهار ادب,نقد ادبی,بررسی مقایسه‌ای,دهه هشتاد}, url = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-8190-en.html}, eprint = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-8190-en.pdf}, journal = {Literary Criticism}, issn = {2008-0360}, eissn = {2538-2179}, year = {2014} } @article{ author = {Sadeghi-Mohsenabad, Hashem}, title = {Reflection upon Principles and Theoretical Foundations of Realism in Literature}, abstract ={Realism is one of the terms in Literature and Literary Criticism which entails multiple meanings. It can be applied both to a certain Nineteenth-Century literary movement and to a style in storytelling which endeavors to, as far as possible, depict life as it really is. This article tries to investigate the features of Realism after briefly going through different interpretations of the term and various approaches to analyzing Realistic works. So firstly, Realism has been explored as a historical concept as opposed to Romanticism and then its features have been presented. Following that, the social essence of the author’s weltanschauung reflected in Realistic works, and the radical ideological approach of Social Realism have been expounded. Based upon scholar’s opinions, verisimilitude in Realism has been evaluated in two sections: verisimilitude in relation to society and verisimilitude related to literary texts. And finally the views of the opponents and critics of Realism have been briefly held out.  }, Keywords = {Realism,Romanticism,Social Realism,Critical Realism,Verisimilitude}, volume = {7}, Number = {25}, pages = {41-70}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {تأملی در اصول و بنیادهای نظری رئالیسم در ادبیات}, abstract_fa ={رئالیسم از اصطلاحاتی است که در ادبیات و نقد ادبی معانی مختلفی دارد. این اصطلاح هم بر جریان ادبی خاص قرن نوزدهم دلالت دارد و هم به‌منزله سبکی از داستان­نویسی به‌کار می‌رود که زندگی را تا حد ممکن، به همان صورت که در جهان واقع جریان دارد، ترسیم می‌کند. در این مقاله ‌کوشیده‌‌ایم پس از بیان مختصرِ تلقی­های گوناگون از رئالیسم و شیوه‌های مختلف بررسی متون رئالیستی، ویژگی­های رئالیسم را بررسی کنیم. به این منظور، ابتدا رئالیسم به‌منزله مفهومی تاریخی را درمقابل رمانتیسم ‌کاویده و ویژگی­های آن را بیان ‌کرده‌‌ایم. در ادامه، به تبیین ماهیت اجتماعی جهان­بینی نویسنده در آثار رئالیستی و اوج نگاه ایدئولوژیک در رئالیسم سوسیالیستی پرداخته‌ایم. واقعیت­مانندی رئالیسم را در دو قسمت: واقعیت­مانندی در ارتباط با جامعه و واقعیت­مانندی مربوط به متن ادبی، با توجه به نظریات محققان بازبینی و ارزیابی کرده‌ایم. در پایان نیز آرای مخالفان و منتقدان رئالیسم را به‌‌اختصار بررسی کرده‌ایم.}, keywords_fa = {رئالیسم,رمانتیسم,رئالیسم سوسیالیستی,رئالیسم انتقادی,واقعیت‌مانندی}, url = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-8730-en.html}, eprint = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-8730-en.pdf}, journal = {Literary Criticism}, issn = {2008-0360}, eissn = {2538-2179}, year = {2014} } @article{ author = {Fuladi, Alirez}, title = {Reflections on the Rhetorical Aspects of Mora’at al-Nazir}, abstract ={Taxis, or mora’atal-nazir, did not occupy a considerable position in rhetorical books until the fifth century after hijra. Radouyani introduced it for the first time, and then, another rhetorician elaborated on this figure and, gradually, the termbecame established in rhetoric. There are traces of this term in earlier descriptions of other tropes such as i’etelaf, taqsim, and moghabeleh. This article, drawing on Islamic rhetoric, gives a more nuanced definition of this term. Reviewing the history of mora’atal-nazirshows that this trope shapes a chain of semantic relation between different parts of speech. A similar relation, under the category of ‘alagheh,can be found in different forms of figurative language. I have also studied different functions of this trope and how we can evaluate it.}, Keywords = {rhetoric,mora’atal-nazir,bayan,badi’e}, volume = {7}, Number = {25}, pages = {71-98}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {نگاهی تازه به مراعات‌النظیر و جنبه‌های بلاغی آن}, abstract_fa ={مراعات‌النظیر تا قرن پنجم هجری در کتاب‌های بلاغی اسم و رسم مستقلی ندارد و برپایۀ اسناد و مدارک موجود، نخست رادویانی از این آرایه نام برد، سپس بلاغیان دیگر آن را بیشتر مورد بحث قرار دادند و کم‌کم جایگاه این آرایه میان مباحث علم بدیع تعیین و تبیین شد. پیش‌تر، ضمن مباحثی مانند «ائتلاف»، «تقسیم» و «مقابله»، طرح کم‌رنگی از مبحث مراعات‌النظیر را ملاحظه می‌کنیم که چندان گویا نیست. در ادامه، به پیشینه بحث اشاره می‌کنیم. در مقالۀ حاضر، پس از بررسی پیشینۀ بحث مراعات‌النظیر، تعریف‌ این آرایه را «تشکیل رابطۀ معنایی تناظر میان اجزای کلام برای ایجاد مضمون ادبی» دانسته‌ایم و همین رابطه باعنوان «علاقه» بنیاد مجاز را نیز می‌سازد. مطالعۀ دقیق آمیغ‌های مراعات‌النظیر و کارکردهای تصویرآفرینی، مضمون‌پردازی، فضاسازی، مبنادهی و انسجام‌بخشی این آرایه، و معیارهای صحت، ابداع، وضوح و اعتدال برای ارزیابی آن، از دیگر دستاوردهای این مقاله است. این بحث‌ها در بلاغت اسلامی معمولاً راجع‌به مباحثی مانند مجاز، تشبیه و استعاره هم سابقه دارد.}, keywords_fa = {بلاغت,مراعات‌النظیر,بدیع,بیان}, url = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-1718-en.html}, eprint = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-1718-en.pdf}, journal = {Literary Criticism}, issn = {2008-0360}, eissn = {2538-2179}, year = {2014} } @article{ author = {Ghaffari, Sahar and Saedi, Soheyla Saedi}, title = {Carnivalesque in Ahmadzadeh’s Shatranj ba Machin-e Qiyamat}, abstract ={Most Iran-Iraq War novels are considered to be an ideological device for the “Holy-Defense” genre; however, in the recent years,a number of distinct polyphonic novelshave emerged, one of the most important of which is Ahmedzadeh’s Chess with the Doomsday Machine. Bakhtin’s distinction distinguishes between monologue and carnivalesque novels. Polyphonic novels, like carnivals, act as a centrifugal force supporting nonofficial dimensions of the society. Images of food and carnal elements, cursing, reciprocal relation between characters and settings according to the double aspects of carnival, and rebellion against a victorious closure by postponing the narrator’sactions distorts the linearity of narration common in in the Holy-Defense novels. }, Keywords = {Chess with the Doomsday Machine,Holy-Defense novel,Bakhtin,carnival,polyphony}, volume = {7}, Number = {25}, pages = {99-120}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {کارناوال‌گرایی در شطرنج با ماشین قیامت}, abstract_fa ={قسمت اعظم رمان‌های جنگی فارسی که با موضوع جنگ ایران و عراق نگاشته شده‌اند، به مضامین عقیدتی و سیاسیِ همسان پرداخته و بنابر مصالح اجتماعی، درجهت ترویج گفتمانی واحد عمل کرده‌اند؛ اما در این میان شاهد ظهور آثاری متفاوت، مانند رمان شطرنج با ماشین قیامت نوشتۀ حبیب احمدزاده نیز هستیم که تاحدودی از آثار تک‌گویه فاصله گرفته و از عناصر موجد چندآوایی بهره برده‌اند. درواقع، رمان مذکور از جهاتی چند، با تعریف‌هایی که باختین در مبحث کارناوال‌گرایی درباره رمان‌های چندآوایه بیان کرده است، مطابقت دارد. شطرنج با ماشین قیامت با وارد کردن جسمانیات به زندگی قهرمان و همچنین کاربرد گفتار کوچه‌بازاری و دشنام‌آلودِ یکی از شخصیت‌های داستان، موجب تکثر نگرش‌ها و سبک‌های زبانی داستان می‌‌شود. جهان‌بینی راوی تنها دیدگاه ابرازشده در داستان نیست؛ این جهان‌بینی به‌واسطۀ پرسش‌های وجودشناسانه و ضد گفتمان یکی دیگر از شخصیت‌ها، اقتدار معهود خود را ازدست می‌دهد. پدیدۀ قرینه‌سازی و خلق جفت‌های تقلیدی برای اشخاص و وقایع داستان نیز برخاسته از خصلت دوسویۀ کارناوال است؛ ضمن اینکه به‌تعویق افتادن کنش قهرمان/ راوی در انجام وظایف نظامی و مشغول شدن به امور غیرمتعارف، پیروزی را به‌عنوان امری مسلم به‌تأخیر می‌اندازد و به این ترتیب، موجب خدشه‌دار شدن عامل کلیدی زمان خطی در رما‌ن‌های تک‌گویه می‌شود.}, keywords_fa = {شطرنج با ماشین قیامت,رمان دفاع مقدس,باختین,کارناوال,چندصدایی}, url = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-7952-en.html}, eprint = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-7952-en.pdf}, journal = {Literary Criticism}, issn = {2008-0360}, eissn = {2538-2179}, year = {2014} } @article{ author = {Farhangi, Soheyla and BastaniKhoshkbijari, Masumeh}, title = {Social Semiotic of Amirkhani’s Bivatan}, abstract ={Semiotics is an approach that studies the signs and their hidden meanings. This article is a social semiology of Bivatan—amodern novelwritten by Reza Amirkhani. The novel struggles with fundamental issues such as identity, culture, and social traditions. Like most other postmodern novels, Bivatan is a combination of reality and imagination. Most parts of the story happen outside of Iran and show the conflict between Islamic-Persian culture and the Western culture. The conflict between humans and their surrounding is another major aspect of this novel. This article elaborates on the identity-related signs such as religion, food, costume, job, social relations, and so forth. The fundamental role of religion, drawing on Quranicverses, identity crisis, and differences in social class are among the other subjects which will be discussed in this paper.  }, Keywords = {social semiology,cultural conflict,Reza Amirkhani,Bivatan}, volume = {7}, Number = {25}, pages = {121-152}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {نشانه‌شناسی اجتماعی رمان بیوتن}, abstract_fa ={نشانه‏شناسی یکی از رویکردهای پژوهشی است که به بررسی و تحلیل نشانه‏ها و درک معانی نهفته در آن‏ها می‏پردازد. در این مقاله نگارندگان کوشیده‌اند نشانه‏های اجتماعی در رمان بیوتن، یکی از رمان‏های معاصر، را بررسی کنند. بیوتن، نوشته رضا امیرخانی، از داستان‌هایی‌ است که می‏توان جلوه‏هایی از هویت، فرهنگ، و آداب و رسوم اجتماعی را در آن به‌وضوح مشاهده کرد. این رمان مانند رمان‌های پسانوگرا ترکیبی از تخیل و واقعیت را به‌نمایش می‌گذارد. بخش زیادی از وقایع بیوتن در خارج از ایران می‌گذرد و تقابل فرهنگ و آداب اسلامی و ایرانی با فرهنگ غربی، و تقابل انسان‌ها با خود، با یکدیگر و با محیط زندگی در آن کاملاً مشهود است. ازاین‏رو، نشانه‏های مربوط به هویت، ازقبیل دین، خوراک، پوشاک، شغل و غیره، و همچنین نشانه‏های آداب معاشرت در رمان بیوتن ردیابی و تجزیه و تحلیل شده است. این پژوهش با روش توصیفی- تحلیلی انجام شده و بیانگر تنوع نشانه‏ها و توجه ویژه نویسنده به درون‌مایه اجتماعی، فرهنگ و اعتقادات است. تقابل فرهنگی میان شخصیت‌ها، توجه به جنبه‌های اعتقادی زندگی، بازتاب مسائل اجتماعی و بهره‌گیری از شیوه‌های گوناگون ارتباط کلامی و غیرکلامی در شخصیت‌پردازی‌های این رمان کاملاً نمایان است. نقش محوری دین، کاربرد فراوان آیات قرآنی، بحران هویت، و تمایز طبقات اجتماعی در پوشاک، خوراک، شغل و مسکن از مباحثی است که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شده است.}, keywords_fa = {نشانه‏شناسی اجتماعی,تقابل فرهنگی,رضا امیرخانی,بیوتن}, url = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-8961-en.html}, eprint = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-8961-en.pdf}, journal = {Literary Criticism}, issn = {2008-0360}, eissn = {2538-2179}, year = {2014} } @article{ author = {Ghaemi, Farz}, title = {The Analysis of the Ritualistic Structure of the Siāvash Myth Based on the Mythological Literary Criticism: A Comparative Study of “Siāvash-Siāvashān” and “Tragedy-Dionysus”}, abstract ={The idea of the ritualism of mythpoints out that the existence of myth depends on rituals. The recent developments of this theory underline a common paradigm between myth and ritual. This paperexplores the emergence of the “Siāvashān” ritual in relation to the Siāvash myth in Ferdowsi’sShahnameh.Siāvash is one of the pre-Zoroastrian Persian gods who is associated with fertility myth and the agricultural culture. The ritual of his invocation is an inseparable part of the Siāvashān ritual. At the core of this ritual is “holy death,” which can be analyzedalongside the rite of the sacred king’s sacrifice and the dramatization of mourning for him during the New Year’s festivals. According to the anthropologists’ analyses of Dionysian ritual, the poetry associated with the holy death of Dionysus played an important role in the birth of tragedy. A similar relation existsbetween the Siāvash myth and the Siāvashān ritual.}, Keywords = {myth-ritual theory,Siāvash,Siāvashān,tragedy,Dionysus}, volume = {7}, Number = {25}, pages = {153-184}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {نقد و تحلیل ساختار آیینی اسطوره سیاوش (مقایسه سیاوش- سیاوشان با تراژدی- دیونیسیا برمبنای نظریه اسطوره و آیین)}, abstract_fa ={نظریه «اسطوره و آیین» یا نظریه «آیین­گرایی اسطوره» که حیات اسطوره را وابسته به آیین می‌داند و یکی از رویکردهای اصلیحوزه «نقد اسطوره­شناختی» است، در شکل‌های جدید خود، بین اسطوره و آیین پارادیمی مشترک پیدا می‌کند. در این جستار برمبنای این نظریه، تبلور آیین سیاوشان را در اسطوره سیاوش در شاهنامه فردوسی بررسی می­کنیم. سیاوش از ایزدان پیشازردشتی ایرانی مرتبط با اساطیر باروری و فرهنگ کشاوزی است که آیین پرستش او در آیین سیاوشان باقی مانده است. محوریت این آیین که در اسطوره همچنان حفظ شده، نقش بنیادین «مرگ مقدس» است که قابل تحلیل با آیین قربانی کردن شاه مقدس در جشنواره­های تحویل سال و مراسم سوگ نمایشی مربوط به آن است. برپایه نظر انسان­شناسان در تحلیل آیین دیونیسیا، اشعار مربوط به مرگ مقدس ایزد دیونیسوس در شکل­گیری تراژدی مؤثر بوده است. همین ارتباط بین سیاوشان و اسطوره سیاوش نیز موجود است که در این جستار از دیدگاه انسان­شناسانه نقد اسطوره­ای بررسی شده و درنهایت، پیوند این پارادایم با چرخه زمان اساطیری (از طریق الگوی مرگ و ولادت دوباره) به‌عنوان نظم­دهنده و ایجاد تجربه فناناپذیری برای بدنه مخاطبان اسطوره- آیین، به‌عنوان کارکرد اصلی آیین- روایت شناخته شده است.}, keywords_fa = {نظریه «اسطوره و آیین»,سیاوش/ سیاوشان,دیونیسوس,تراژدی,نقد اسطوره‌ای}, url = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-5915-en.html}, eprint = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-5915-en.pdf}, journal = {Literary Criticism}, issn = {2008-0360}, eissn = {2538-2179}, year = {2014} } @article{ author = {Mohammadi, Ibrahim Mohammadi and Afshar, Maryam}, title = {Visual Interpretation of “Mythical Time” in Bayzai\'s Movies}, abstract ={Bahram Bayzai’s cinema can be considered as a visual interpretation of the Persian myth. Bayzaihas tried to modernize the myths and present new versions of them by breaking the old versions and making new ones. In this way, he makes the narrative structure of his works closer to the myth. Discovering and elaborating different aspects of form and structure of Bayzai’s works will not be possible without considering the theories of structuralists such as Claude Lévi-Strauss.  In this article, drawing on structuralism and narratology in the works of theorists such as Prop, Barthes, and Strauss, the form and structure of the time in four of Bayzai’s works have been compared to their counterpart,mythical narratives. I have concluded that in his cinematic narration time becomes closer to its mythical structure; in other words, time becomes endless, fixed, and sacred.}, Keywords = {Bahram Bayzai,visual interpretation of myth,mythical time,Dramatic literature,Cinema}, volume = {7}, Number = {25}, pages = {185-210}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {ترجمان تصویری «زمان اسطوره‌ای» در سینمای بیضایی}, abstract_fa ={سینمای بهرام بیضایی را می­توان نوعی «ترجمان تصویری اسطوره» دانست؛ این البته ازجهتی، خود یکی از مشخصه‌های اصلی روایت و ادبیات (اینجا ادبیات نمایشی) مدرنیستی و پسامدرنیستی است. بیضایی در امروزی کردن اسطوره‌ها و برداشتی نو از آن‌ها، و گاه اسطوره‌سازی و اسطوره­شکنی و نیز نزدیک کردن ساختار روایی آثارش به اسطوره اهتمام ویژه‌ای دارد. البته، کشف و تبیین جنبه­های گوناگون شکلی و ساختاری اسطوره­مانندی آثار سینمایی بیضایی بدون مراجعه به آرا و نظریه­های اسطوره­شناسان ساختارگرایی، مانند کلود لوی استروس ممکن نیست. در این نوشتار، با تکیه بر دیدگاه روایت­شناسان و اسطوره­شناسان ساختارگرا (ازجمله پراپ، برمون، تودوروف، بارت و استروس)، شکل و ساختار پرداخت زمان در چهار اثر سینمایی بیضایی: «چریکه تارا» (1357)، «مرگ یزدگرد» (1360)، «شاید وقتی دیگر» (1366) و «مسافران» (1370) با الگوی اسطوره­ای آن سنجیده و نشان داده‌ شده است که در روایتگری سینمایی او، زمان به ساختار اسطوره­ای­اش نزدیک و به بیان روشن­تر، رویدادمحور، بی­پایان، سنجه­ناپذیر، ایستا، شکسته، مقدس و آیینی می‌شود.}, keywords_fa = {ترجمان تصویری اسطوره,زمان اسطوره‌ای,ادبیات نمایشی,سینما,بهرام بیضایی}, url = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-10219-en.html}, eprint = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-10219-en.pdf}, journal = {Literary Criticism}, issn = {2008-0360}, eissn = {2538-2179}, year = {2014} } @article{ author = {Rezvanian, Qodsiye}, title = {New Historicism}, abstract ={New Historicism}, Keywords = {new historicism}, volume = {7}, Number = {25}, pages = {211-230}, publisher = {Tarbiat Modares University}, title_fa = {تاریخ‌گرایی نو (بررسی کتاب تاریخ بیهقی در بوته نقد جدید)}, abstract_fa ={}, keywords_fa = {}, url = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-4313-en.html}, eprint = {http://lcq.modares.ac.ir/article-29-4313-en.pdf}, journal = {Literary Criticism}, issn = {2008-0360}, eissn = {2538-2179}, year = {2014} }