Volume 14, Issue 53 (2021)                   LCQ 2021, 14(53): 1-1 | Back to browse issues page

XML Persian Abstract Print


Abstract:   (1476 Views)
شناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهششناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامهشناسنامه
Full-Text [PDF 560 kb]   (1272 Downloads)    
Article Type: Qualitative Research | Subject: Child literature
Received: 2021/04/19 | Accepted: 2021/03/21 | Published: 2021/03/21

Rights and permissions
Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.